Муха О.
«КОНТЕКСТ», «ІНТЕРАКТИВНІСТЬ» ТА «НАСОЛОДА»: ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ПОСТМОДЕРНІСТСЬКИХ ПРИЙОМІВ У ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
контекст, інтерактивність, насолода, постмодернізм, туристична діяльність, атрактивність, ефективність, туроператор, конкурентна перевага, турпродукт, сервіс, проектний менеджмент, модерування вражень, context, interactivity, pleasure, postmodernism, tourist business, attractivity, efficiency, tour operator, competitive advantage, tourist product, service, project management, impressions moderationАнотація
нструментарію для посилення конкурентних переваг у сфері туристичного бізнесу. За методологічну основу взято ключові концепти постмодерністської методології й прикладної естетики: контекст, інтерактивність та насолоду. Через аналіз мікрокейсів продемонстровано придатність цих механізмів для
вдосконалення існуючих туристичних практик та перспективу творення нових сервісів. Одним із основних критеріїв суб’єктивного оцінювання турпродукту визначено атрактивність, що повинна керувати стратегією модерування процесу надання туристичних послуг. Смислова надбудова
туристичної діяльності інтерпретується як індустрія вражень.
Here offered an expansion of marketing and managerial tools to gain competitive advantage in the tourism business. Author used the key concepts of postmodern methodology – context (situation), interactivity and pleasure (enjoyment) as the methodological basis. Through the analysis of micro-cases, demonstrated the suitability of these mechanisms to improve existing tourist practices and the prospect of creating new services. One of the main criteria for the subjective assessment of tourism products considered attractivity, which should manage the strategy of moderation process providing travel services. Semantic superstructure of tourism is interpreted as impressions industry.